Tänään on tiistai ja 18. päivä elokuuta. Asteita on 30 ja aurinko paistaa lähes pilvettömältä taivaalta. Minä viihdyn kuumimman ajan täällä Mummin kammarissani norsuni tuodessa minulle raitista ilmaa.

Palaan ajatuksissani ajasta taaksepäin 70 vuotta, jolloin minä synnyin. Olen tallustellut täällä jo 70 vuotta ja olen nähnyt ja kokenut niin iloa kuin suruakin ja luopumista. Mutta eteenpäin mennään päivä kerrallaan ja nautitaan yhdessä olostamme. Ja onhan meillä nyt tuo meidän ilopillerimme, timantti Josef Perfecto, joka tuo niiiin paljon iloa, että ei voi sanoin kertoa. Hän on kaikkeni minulle!

Mutta eilen vietimme siis synttäreitäni kotosalla nauttien ja musisoiden. Tänne en saa laitettua videoitakaan, mutta onneksi joskus aina kuvat tulevat tänne.

En saakaan nyt laitettua kuvia, joten toisella kerralla sitten!