Tänään on torstai ja 3. päivä syyskuuta. Kesän helteet ovat menneitä muistoja vain ja syksyn raikkaus saapuu tänne Espanjaankin. Yötkin viilenevät, niin on helpompaa nukkuakin, vaikka kyllä tuo norsu on hyvin hoitanut tehtäväänsä huolehtia, että minulla on hyvä hengittää. Ja talvella, kun kylmä tulee, niin samainen norsuni puhaltaa tänne lämmintä. 

Mutta minä jo pel'styin, että en enää pääsekään tänne blogeihini. Mutta anteeksi, se oli väärähälytys, kun olin väärällä selaimella, kun kaikki selaimethan eivät toimi. Mutta tämä toimii nyt ja toivottavasti jatkossakin. Minulle olisi hyvin tärkeää kirjoitella blogeihini monen aivoinfarktini jälkeen, jotta sanatkin pysyisivät hallussa, aivoissa.

Paljon on taas ehtinyt tapahtua, kun yksikin päivä voi silmänräpäyksessä muuttaa kaiken. Näin minulle kävi viime perjantaina. Kävimme eräässä liikkeessä ja kun käänsin pyörätuoliani, niin silmänräpäyksessä minua vietiin kovalla vauhdilla päin jalkakäytävän ja autotien välissä olevaa kaidetta, joka pysäytti minut pyörätuolineen, jotta en jäänyt auton alle. No, minä selvisin jälleen ja mustelmat muistoksi vain jäi ja toki traumat. Olimme kaikki shokissa! Mutta päivä kerrallaan on menty eteenpäin ja tänään onkin sitten lääkäri ja saan taas paljon tietoa.

Mutta nyt ainakin sain kansikuvan vaihdettua ja yritän nyt laitella jonkun kuvan tänne, vaikka se kuvan laitto onkin niin vaikeaa, kun palvelin ei hyväksy kaikkia kuvia, vaikka on ipadilla otettuja. Liekö sitten liian suuria, enpä tiedä!

Mutta nyt toivottelen teille kaikille oikein mukavaa illan jatkoa!

IMG_7956.jpg

Näin meillä nukutaan päikkärit äitin sylissä!