Tänään on perjantai ja jo 5. päivä helmikuuta. Aurinko paistaa, mutta yt on muutama päivä koleampaa ja sitten tulee 20 asteen molemmin tai paremmallekin puolin.

Minä olen ollut aika huonossakin kunnossa, mutta olen selvinnyt kuitenkin täällä kotosalla. Mutta olen hyvissä käsissä täällä ja erikoislääkärien hoivissa.

Mutta olen niin onnellinen, kun tuo ihana, mahtava Danny saapui luokseni noin kuukausi sitten ja toi iloa sydämeeni. Hän käy toki ulkona, mutta tietää ikkunan, josta tulee sisälle kotiin, omaan kotiin. Hän on kova kehräämään ja nuolee minua niin karhealla kielellään. Hän nukkui viime yönä minun vieressäni ja on myös hyvä nukkumaan eli nukkuu koko yön heräämättä.

IMG_5740.jpg

IMG_5751.jpg

IMG_5774.jpg

IMG_5773.jpg

IMG_5775.jpg

Nyt toivottelen teille kaikille oikein ihanaa viikonloppua ja sitten taas uutta viikkoa!